Logo®Optyk Rozmus
Rodzaje Soczewek Kontaktowych
Kosmetyczne Soczewki Kontaktowe
Kolory Soczewek Kontaktowych
Soczewki Tematyczne
Marki Soczewek Kontaktowych
Kliknij, aby dodać produkty z poprzedniego zamówienia do koszyka
Kliknij tutaj, aby zobaczyć lub edytować swoje konto.
Produkty w Koszyku
Bezpieczna Kasa
Powtórz Zamówienie
Moje Konto
Bezpieczna Kasa
Kliknij, aby dodać produkty z poprzedniego zamówienia do koszyka
Polub i Obserwuj Nas na Facebooku
Zobacz Niesamowite Zdjęcia z Tagiem #optykrozmus na Instagramie
Zobacz Nasze Soczewki #optykrozmus na YouTube
British English in GB Pounds
American English in US Dollars
Po polsku w PLN
English in Euro's

Wysyłka towaru

Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, możesz to zrobić w każdym momencie przed jego wysyłką. Napisz do nas pod adresem cs@optykrozmus.com, a my zajmiemy się resztą. Wyjątkiem w takich sytuacjach są soczewki produkowane na specjalne zamówienie - jeśli zajdzie w ich przypadku potrzeba anulowania zamówienia, należy to zrobić w ciągu maksymalnie 12 godzin od jego złożenia (mowa o dniach roboczych). Jeśli produkcja takich soczewek już została uruchomiona, nie ma możliwości jej wstrzymania i anulowania zamówienia. Prosimy zatem o przemyślane zakupy.

Zmiana zamówienia

Jeśli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mieli czas na wprowadzenie zmian przed wysyłką.

Koszty dostawy

Koszty wysyłki uzależnione są od kraju doręczenia, wybranej opcji dostawy oraz masy przesyłki. Tam, gdzie to możliwe, nie mamy jednej, ustalonej ceny wysyłki ze względu na to, że jedna para soczewek jest bardzo lekka i może być wysłana niskim kosztem, natomiast opakowanie 180szt soczewek jednodniowych lub płyn do soczewek o pojemności 360ml są znacznie cięższe i koszt wysyłki takiego towaru jest proporcjonalnie wyższy.

Orientacyjne ceny przesyłek wysyłanych na terytorium RP można sprawdzić w poniższej tabelce. Prezentowane ceny są aktualne na dzień 11. grudnia 2018 i mogą ulec zmianom związanym z aktualizacjami cenników przewoźników. Dotyczą one tylko przesyłek adresowanych do Polski. Jeśli chcesz zamówić towar poza Polskę, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, uzupełnij dane adresowe i na podstawie wprowadzonych danych w kasie pojawią się dostępne metody wysyłki wraz z ich cenami.

Nie oferujemy przesyłek za pobraniem - zamówienia realizowane są wyłącznie po zaksięgowaniu wpłat na naszym koncie.

Koszty wysyłki w Polsce

Miejsca wysyłki

Mamy Klientów z każdego zakątka świata i nasze przesyłki docierają wszędzie. Wyjątek stanowią Iran oraz Korea (Płn. i Płd.) ze względu na panujące tam regulacje. Wszędzie tam, gdzie dociera listonosz, dotrą nasze soczewki. Jeśli mieszkasz na "terenie odległym" (miejsca trudno dostępne z punktu widzenia firm kurierskich) i zaznaczysz opcję przesyłki kurierskiej, być może zostaniesz poproszony o dodatkową opłatę. Każda tego typu wyjątkowa sytuacja jest indywidualnie konsultowana z Klientem.

Szacowane czasy dostawy

Czas doręczenia uzależniony jest od kilku czynników, takich jak: kraj dostawy, wybrana opcja dostawy oraz jak szybko uda nam się zgromadzić i przygotować zamówiony towar. Z reguły produkty są gotowe do wysyłki tego samego dnia lub na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. Niektóre soczewki produkowane na specjalne zamówienie lub o niespotykanych i wysokich mocach korekcyjnych mogą być wysyłane z pewnym opóźnieniem ze względu na ich brak na magazynie. Staramy się na bieżąco informować Klientów o ewentualnym opóźnieniu w wysyłce. Podczas okresów wzmożonego ruchu na stronie oraz świąt, takich jak Halloween czy Boże Narodzenie, czas oczekiwania na wysyłkę może zostać wydłużony do 4 dni roboczych. Zamówienia dla Klientów z USA mogą zostać zrealizowane dopiero po zweryfikowaniu ich recepty.

Przesyłki wysyłamy zgodnie z metodą wybraną przez Klienta w kasie. Wszystkie metody dostawy z wyjątkiem Global Express wymagają podpisu adresata na potwierdzenie doręczenia, dlatego, jeśli tak jest wygodniej, podczas podawania adresu dostawy wskaż swoje miejsce pracy.

W Polsce, jak i dla przesyłek zagranicznych oferujemy głównie krajowych przewoźników, takich jak Poczta Polska, Royal Mail (w Wielkiej Brytanii) czy USPS (w USA). Oprócz tego w Polsce oraz w Wielkiej Brytanii możliwe jest skorzystanie z usług kurierów prywatnych firm (DPD, DHL oraz TNT/FedEx).

Szacunkowe czasy dostawy (mogą ulegać zmianom):

1-5 dni roboczych w Polsce przy wybraniu opcji Polecony Priorytet (Poczta Polska)
1-2 dni robocze w Polsce przy wybraniu opcji Kurier 48 (Pocztex)
1-2 dni robocze w Polsce przy wybraniu opcji Kurier DPD
1-2 dni robocze w Polsce przy wybraniu opcji Kurier DHL

1-3 dni robocze do Wielkiej Brytanii przy wybraniu opcji DHL Express lub TNT/FedEx
2-5 dni roboczych do Wielkiej Brytanii przy wybraniu opcji DPD Classic
2-9 dni roboczych do Wielkiej Brytanii i Europy przy wybraniu opcji Global Express
5-10 dni roboczych do Wielkiej Brytanii i Europy przy wybraniu opcji standardowej przesyłki Royal Mail standard delivery

2-14 dni roboczych do USA przy wybraniu opcji USPS Tracked
7-15 dni roboczych do USA przy wybraniu opcji USPS standard delivery

2-23 dni robocze do Australii i reszty świata przy wybraniu opcji Global Express
15-30 dni robocze do Australii i reszty świata przy wybraniu opcji zwykłej przesyłki (standard shipping)

Czasy dostawy wymienione powyżej są jedynie szacunkowe. Podlegają one wahaniom ze względu na możliwe inspekcje celne, zmienne warunki transportowe i pogodowe, zastoje w placówkach pocztowych, etc. Firma Optyk Rozmus Eye Care nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia występujące w dostawie ani za zaginięcie przesyłki w transporcie. Jeśli podejrzewasz, że Twoja przesyłka zaginęła, lub pojawił się jakiś inny problem z dostawą, skontaktuj się z nami, postaramy się pomóc.

Dla zamówień do Wielkiej Brytanii:

Jeśli mieszkasz w UK i zależy Ci na czasie, możesz wybrać przesyłkę kurierską jako metodę dostawy. Paczki wysłane za pośrednictwem DHL oraz TNT/FedEx docierają do adresata maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych. Dotyczy to przesyłek oznaczonych jako wysłane.

W tym momencie nie oferujemy przesyłek kurierskich do USA.

Należy brać pod uwagę fakt, że przesyłki, wysyłane zarówno za pośrednictwem krajowych przewoźników, jak i firm kurierskich, nie są doręczane w weekendy ani święta.

Śledzenie przesyłki

Wszystkie oferowane przez nas metody wysyłki na terenie Polski zakładają możliwość śledzenia przesyłki. Aby sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, zaloguj się do swojego konta na naszej stronie, wejdź w zakładkę "Moje zamówienia" i poszukaj informacji o śledzeniu w swoim ostatnim zamówieniu. Jeśli nie potrafisz znaleźć numeru śledzenia lub informacja dotycząca miejsca pobytu Twojej przesyłki jest niezrozumiała, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

Klienci z USA mogą zobaczyć niniejszą informację podczas śledzenia przesyłek nadanych za pośrednictwem USPS: "Origin post is preparing shipment". Oznacza ona, że przesyłka jest już w USA i jej numer został zarejestrowany przez system pocztowy - w przeciwnym wypadku numer byłby oznaczony jako nieprawidłowy lub nie byłby możliwy do wyszukania. Powyższy status doręczenia oznacza, że miejscowe służby pocztowe przygotowują przesyłkę do wysłania w dalszą podróż i że niebawem pojawi się ona u adresata. Jeśli status ten nie zmienia się przez dłużej niż 14 dni, skontaktuj się z nami, a my uruchomimy procedurę reklamacyjną, która powinna przyspieszyć podróż Twojej przesyłki.

Opłaty celne

Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, Twoja przesyłka może podlegać procedurom celnym, wiążącym się z dodatkowymi opłatami. Jeśli chciałbyś/chciałabyś zwrócić towar spoza EU, prosimy o użycie w tym celu publicznego przewoźnika, w celu zminimalizowania kosztów oraz o wyraźne oznaczenie przesyłki jako towaru zwracanego w ramach procedury reklamacyjnej. Dzięki temu Twoja przesyłka nie powinna zostać zatrzymana do inspekcji celnej, a my nie będziemy musieli płacić za jej zwolnienie. Znacząco przyspieszy to Twoją sprawę. Ponadto prosimy o korzystanie z opcji listu poleconego (lub innej przesyłki rejestrowanej), albowiem nie odpowiadamy za ewentualne zaginięcie zwracanego towaru.

Zagubiona przesyłka

Jeśli nie otrzymałeś/-łaś swojej przesyłki po przewidywanym czasie dostawy, prosimy o kontakt w celu zbadania sprawy. Niestety czasami zdarzają się opóźnienia w doręczeniach spowodowane inspekcjami celnymi (w przypadku przesyłek międzynarodowych), dużym ruchem pocztowym, trudnymi warunkami pogodowymi, etc. Jest zatem możliwe, że Twoja przesyłka nie zaginęła, a jedynie ma pewien poślizg. Jeśli jednak zostanie potwierdzone przez przewoźnika, że list/paczka została zgubiona podczas transportu, zwrócimy Ci całość poniesionych kosztów lub wyślemy zamiennik, w zależności od Twoich preferencji. Więcej o naszej polityce zwrotów pieniędzy przeczytasz w dziale Polityka Zwrotów.

W związku z tym, że korzystamy z usług zewnętrznych podmiotów podczas wysyłki towaru, nie możemy ręczyć za dostawę ani za jej czas. Przesyłki zaginione w transporcie muszą zostać zgłoszone do nas wraz z numerem zamówienia, abyśmy mogli przekazać odpowiedniemu przewoźnikowi informacje na ich temat w procedurze reklamacyjnej. Firma Optyk Rozmus nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zagubienie przesyłki, a wszelkie roszczenia są ograniczone do refundacji do wysokości kwoty ceny sprzedaży zaginionych produktów.

Prosimy brać pod uwagę fakt, że Poczta Polska zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na reklamacyję w terminie 30 dni. W związku z tym prosimy o czas na odpowiedź na zgłoszenie zaginięcia przesyłki. Dziękujemy za cierpliwość w tym zakresie.

Przesyłki uszkodzone w transporcie

W naszej firmie przywiązujemy ogromną wagę do sposobu pakowania naszych przesyłek w taki sposób, aby bezpiecznie i bezproblemowo docierały do Klientów, a ich zawartość pozostała w nienaruszonym stanie. Prosimy o otwieranie przesyłek w obecności kuriera lub listonosza i dokładne sprawdzenie, czy towar nie jest w żaden sposób uszkodzony. Jeśli zauważysz, że koperta jest rozerwana lub rozklejona albo że pudełka w środku są zgniecione, możesz odmówić przyjęcia przesyłki. W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt, abyśmy wiedzieli, że Twoja przesyłka do nas wraca i powinniśmy zgłosić reklamację do przewoźnika a Tobie ponownie wysłać towar (lub dokonać zwrotu pieniędzy). Jeśli zorientujesz się, że przesyłka jest uszkodzona dopiero po jej odebraniu, możesz wysłać nam jej zdjęcia na adres cs@optykrozmus.com. Postaramy się rozwiązać zaistniałą sytuację w jak najkorzystniejszy dla Ciebie sposób.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat reklamacji towaru i naszej polityki zwrotów, przejdź do działu Polityka Zwrotów.