Wysyłka i zwroty towaru w Optyk Rozmus

Prawo do odwołania lub zmiany zamówienia przed jego realizacją

Wszelkich zmian, bądź odwołania zamówienia należy dokonać w ciągu 12 godzin od momentu złożenia zamówienia, ponieważ po tym czasie wysyłka może być już w drodze do Państwa i nie będzie możliwości jej zmiany. W celu zmiany bądź anulowania zamówienia prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta CS@OptykRozmus.com lub pod numerem telefonu 32 733 28 23.

Wysyłka

Wysyłka i zwroty towaru w Optyk RozmusZrealizujemy Państwa zamówienie w kolejnym dniu roboczym po otrzymaniu płatności. W okresie wzmożonego ruchu na stronie oraz w przypadku niektórych produktów czas oczekiwania na nadanie wysyłki może się przedłużyć do 4 dni roboczych. Przesyłkę prześlemy w formie, jaka Państwo określicie w ‘kasie’. Prosimy o podanie adresu pod którym będzie możliwe doręczenie przesyłki wymagającej pokwitowania doręczenia. W Wielkiej Brytanii oraz dla przesyłek międzynarodowych wysyłanych z Wielkiej Brytanii korzystamy z usług Royal Mail, w USA z usług USPS, w pozostałych krajach również korzystamy z powszechnych usług pocztowych w zależności od kraju przeznaczenia.

Orientacyjne czasy dostawy (mogą ulegać zmianom):

  • 1 dzień roboczy w Polsce przy wyborze opcji Paczka EXTRA24
  • 1-3 dni robocze w Polsce przy wyborze opcji Priorytet Polecony
  • 1-3 dni robocze do Wielkiej Brytanii i reszty Europy przy wyborze opcji DHL Express
  • 2-5 dni roboczych do Wielkiej Brytanii przy wyborze opcji DPD Classic
  • 2-9 dni roboczych do Wielkiej Brytanii i reszty Europy przy wyborze opcji Global Express
  • 5-10 dni roboczych do Wielkiej Brytanii i reszty Europy przy wyborze opcji Priorytet Polecony
  • 2-14 dni roboczych do USA przy wyborze opcji Global Express
  • 7-15 dni roboczych do USA przy wyborze opcji Priorytet Polecony
  • 2-23 dni roboczych do Australii i reszty świata przy wyborze opcji Global Express
  • 15-30 dni roboczych do Australii i reszty świata przy wyborze opcji Priorytet Polecony

Oplata za przesyłkę jest doliczana w ‘kasie’. W przypadku adresu doręczenia znajdującego się poza UE wycenimy koszt przesyłki. Jeśli adres doręczenia znajduje się poza granicami UE, przesyłka być może będzie podlegać ocleniu. Optyk Rozmus nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki pocztowe. Wszelkie zaginione przesyłki muszą być zgłoszone z odpowiednimi informacjami danego zamówienia, aby Optyk Rozmus mógł odnaleźć zaginiona przesylke u wybranego kuriera. Optyk Rozmus nie ponosi odpowiedzialnosci za ewentualne zagubienie przesylki, a wszelkie roszczenia beda ograniczone do refundacji do wysokosci kwoty ceny sprzedazy. Wszystkie zakupy sa przesylane, jako przesylki polecone, wobec czego sugerujemy podanie adresu, pod którym będzie możliwość podpisania odbioru.

Zwroty i refundacje

Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ zwroty otwartych opakowań soczewek nie będą akceptowane. Wyjątkiem od tej reguły jest fabryczna wada soczewek (występująca niezwykle rzadko) lub błąd po naszej stronie polegający na wysłaniu towaru niezgodnego z zamówieniem (zła moc lub kolor soczewek). Soczewki kontaktowe są sterylnym produktem zastosowania medycznego, który po otwarciu przestaje być sterylny i w związku z tym nie może zostać zwrócony do hurtowni, czy producenta.

Oferujemy zwrot zapłaty lub zamianę za nie rozpakowane produkty  zwrócone w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich otrzymania przez Klienta pod warunkiem, że są one w oryginalnych opakowaniach. Prosimy o użycie naklejki z adresem zwrotnym, dołączonej do dowodu doręczenia. Podanie przyczyny zwrotu nie jest konieczne, jednak bardzo mile widziane ze względu na możliwość poprawy standardów obsługi. W celu wysyłki zwracanego towaru sugerujemy użycie usługi poczty poleconej, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za zagubienie, czy zniszczenie na skutek transportu. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi Klient. Refundacja zakupionego produktu nastąpi w momencie, w którym otrzymamy produkt i zaakceptujemy jego stan. Nie zwracamy kosztów pierwotnej przesyłki.

Wadliwe produkty

Wszelkie produkty z wadami fabrycznymi muszą być do nas odesłane przed dokonaniem przez nas zwrotu pieniędzy lub wysłaniem zamiennika. Nasza polityka kontroli jakości zakłada pozostawanie w stałym kontakcie z producentem, który otrzymuje wadliwy produkt w celu dokonania dokładnej analizy wady oraz ewentualnego wycofania wadliwej serii ze sprzedaży. Wszystkie przypadki tego typu traktujemy bardzo poważnie, jako że w grę wchodzi ryzyko dla zdrowia naszych klientów, dlatego prosimy o pełną współpracę w tej materii. W niefortunnym przypadku wadliwego towaru, może być on zwrócony i refundowany w rozsądnym czasie od daty zakupu. Okres ten nie może przekroczyć 365 dni od daty odebrania przesyłki przez Klienta, pod warunkiem, że termin przydatności danego produktu wynosi conajmniej kolejne 2 lata od daty odebrania produktu przez Klienta. Optyk Rozmus nie gwarantuje refundacji zwrotów po przekroczeniu powyższego terminu, jak również jeżeli zwrócony produkt nie posiada oczywistych oznak wadliwego towaru. Produkty nie uznane za wadliwe będą zwrócone klientowi. Odpowiedzialność za wszelkie roszczenia nie przekracza wysokości kwoty zakupu produktu.