Reklamacje

Zdanie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze i nieustannie staramy się poprawiać jakość naszej obsługi oraz naszej strony internetowej. Z tego względu wysoko cenimy wszelkie uwagi oraz sugestie, nawet jeśli mają one charakter reklamacji. Daj nam znać, co robimy źle i co możemy poprawić, aby Twoja następna interakcja z nami była czystą przyjemnością.

Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą naszych produktów lub obsługi, wyślij e-mail na adres complaints@optykrozmus.com. Dzięki temu Twoja reklamacja będzie automatycznie przekazana do osób decyzyjnych, które podejmą odpowiednie kroki, aby rozwiązać zaistniałą sytuację.

Jeśli jesteś zadowolony/-na z obsługi i chętnie poleciłbyś/-łabyś nasz sklep swoim znajomym, wystaw nam rekomendację na Facebooku lub za pośrednictwem Ocen Sprzedawcy Google (Google Seller Ratings). Dzięki temu bardzo nam pomożesz.