REGULAMIN zakupów w Optyk Rozmus

Weryfikacja recepty na soczewki nie jest wymagana w Unii Europejskiej

Wierzymy, że jako Użytkownik soczewek kontaktowych jesteś osobą dorosłą i odpowiedzialną i znasz swoją receptę. Możesz ją sprawdzić patrząc na opakowanie obecnie noszonych soczewek i czytając, jakie mają parametry lub kontaktując się ze swoim optykiem/okulistą i konsultując ostatnio wystawioną receptę.

Jeśli jednak chcesz, abyśmy sprawdzili dla Ciebie Twoją receptę, możemy to zrobić bez żadnych dodatkowych kosztów. Wystarczy, że prześlesz nam skan swojej recepty lub nawet zdjęcie opakowania soczewek, które nosisz z widocznymi parametrami po złożeniu zamówienia. Wiadomość wyślij na adres verify@optykrozmus.pl a w jej tytule wpisz swój numer zamówienia.

Notatka/recepta od Twojego optyka zawiera wszystkie niezbędne dla nas informacje, abyśmy mogli w sposób bezpieczny i poprawny zrealizować Twoje zamówienie. Informacje te zawierają moc soczewek, krzywiznę (BC), średnicę (DIA) oraz inne parametry, takie jak cylinder czy oś w przypadku soczewek technicznych a także nazwisko Twojego lekarza/optometrysty. Klienci, którzy nie znają swojej recepty (nie zbadali wzroku i nie dopasowali soczewek) proszeni są o kontakt z lekarzem okulistą/optykiem PRZED złożeniem jakiegokolwiek zamówienia. Używanie soczewek źle dopasowanych może powodować kłopoty z widzeniem a nawet uszkodzenie wzroku! Oczy są jednym z najważniejszych organów Twojego ciała - chroń je!

Dokonywanie zakupu

Oczekujemy, że nasi Klienci znają swoją receptę na soczewki kontaktowe, włączając w to moc, BC, Dia (krzywizna i promień) oraz inne parametry. Dotyczy to również klientów kupujących soczewki kosmetyczne w mocach zerowych. Znajomość parametrów BC oraz DIA jest niezbędna przy zamawianiu soczewek kontaktowych! Klienci, którzy nie znają powyższych parametrów powinni udać się do lekarza okulisty lub optometrysty w celu dopasowania soczewek kontaktowych przed złożeniem zamówienia w naszym sklepie. Noszenie soczewek źle dopasowanych na skutek nieznajomości własnej recepty może powodować rozmyte widzenie a nawet spowodować uszkodzenie rogówki, za co firma Optyk Rozmus nie ponosi odpowiedzialności. Twoje oczy są niezwykle ważnym organem - dbaj o nie w sposób należyty i nie ryzykuj ich zdrowia!

Prosimy o przemyślane zakupy, ponieważ zwroty otwartych opakowań soczewek nie będą akceptowane. Wyjątkiem od tej reguły jest fabryczna wada soczewek (występująca niezwykle rzadko) lub błąd po naszej stronie polegający na wysłaniu towaru niezgodnego z zamówieniem (zła moc lub kolor soczewek). Soczewki kontaktowe są sterylnym produktem zastosowania medycznego, który po otwarciu przestaje być sterylny i w związku z tym nie może zostać zwrócony do hurtowni, czy producenta.

Klient ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży i odesłania towaru w nienaruszonym stanie i opakowaniu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dokonania zakupu. Koszt odesłania towaru w takim przypadku ponosi Klient. Więcej o polityce zwrotów przeczytasz tutaj.

Dla Optyk Rozmus glównym celem jest Państwa przyjemność w dokonywaniu zakupów. Aby złozyć zamówienie należy wybrać towar w odpowiednim rozmiarze i opcji, która jest dla Państwa odpowiednia, nastepnie kliknąć odpowiednią ramkę, aby dodać produkt do ‘koszyka’. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących rozmiaru, czy recepty prosimy o kontakt. Chętnie udzielimy pomocy.

Opłaty

Zamówienia dokonywane w sklepie Optyk Rozmus są transakcjami z obowiązkiem zapłaty. Opłaty za zamówienia dokonać można za pośrednictwem serwisu Tpay lub PayU. Nie ma konieczności posiadania karty kredytowej, aby dokonać zapłaty, wystarczy konto w banku z dostępem przez internet. Do realizacji zamówienia dochodzi po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Optyk Rozmus, nie prowadzimy wysyłek za pobraniem.

Całkowity koszt transakcji obejmuje koszt zamawianego produktu, koszt wysyłki oraz opłatę manipulacyjną, która stanowi niewielki procent całości kosztów. Wysokość opłaty manipulacyjnej jest różna w zależności od zamawianego towaru i dlatego jest ona naliczana dopiero pod koniec procesu zamawiania i widnieje pod nazwą 'Opłata manipulacyjna'.

Informacja dla klientów wybierających płatność systemem PayU

Dane osobowe Klientów, dokonujących płatności za nabywane towary/produkty/usługi są przekazywane spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako administratora danych (60-324 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayU S.A.

Przyjecie zamówienia

Złożenie zamówienia w naszym internetowym Optyku jest ofertą zakupu i podlega zatwierdzeniu przez Optyk Rozmus. Zawsze staramy sie zapewnić pełną dostepność produktu, jednakże czasami produkt może zostac szybko wysprzedany. Jeśli zajdzie taka okoliczność, natychmiast Państwa poinformujemy, kiedy dany produkt może byc dostarczony, zaoferujemy ewentualną alternatywę, bądź pełną refundację, jeśli nastąpi opóznienie w dostawie. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość i prawdziwość podanych informacji dotyczących recepty, adresu, danych osobowych, adresu doręczenia oraz sposobu płatności. Wszelkie zmiany dotyczące danych muszą być natychmiast przesłane do Działu Obsługi Klienta CS@OptykRozmus.com. Akceptacja takowych zmian podlega pisemnemu (e-mail) pokwitowaniu od Optyk Rozmus.

Bezpieczeństwo kart kredytowych

W celu zachowania prywatności wszelkie dane zamówienia internetowego oraz dane kart płatniczych są kodowane, ponieważ docierają do nas drogą inernetową. Przyjmujemy zamówienia tylko i wyłącznie z przeglądarek z implementacją technologii SSL (Secure Socket Layer), co oznacza, że niemożliwe jest nieumyślne złożenie zamówiena poprzez niezabezpieczone łącze. Aby uzyskać więcej informacji, proszę przejść do sekcji Bezpieczeństwo lub Polityka Prywatności.

Informacje osobiste

Optyk Rozmus traktuje dane osobowe z szacunkiem i zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych. Podając swoje dane osobowe kupujący wyraża zgodę na kontakt (w związku z zamówieniem) telefoniczny, bądź drogą e-mail ze strony Optyk Rozmus. Sporadycznie możemy przesłać e-mail klientom, którzy wyrazili zgodę na dołączenie do naszej listy mailingowej. Prosimy o potwierdzenie adresu doręczenia, jeżeli jest on inny od adresu posiadacza karty płatniczej.  W celu uzyskania większej ilości informacji, proszę przejść do sekcji Bezpieczeństwo lub Polityka Prywatności.

Informacje o produktach

Dokładamy wszelkich starań, aby ceny naszych produktów były aktualne, jednakże cena podlega zatwierdzeniu w momencie nadania przesyłki. W przypadku różnicy w cenie na skutek typograficznego błędu Dział Obsługi Klienta Optyk Rozmus natychmiast Państwa o tym poinformuje. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Kolory soczewek różnią się w zależności od koloru oczu osoby je noszącej. Kupując kolorowe soczewki kontaktowe, proszę mieć na uwadze fakt, że na różnych oczach soczewki te prezentować się mogą odmiennie niż jest to przedstawione na naszej stronie inernetowej. Czasem potrzeba kilku prób i błędów, aby znaleźć kolor odpowiedni dla siebie. Zwroty otwartych opakowań soczewek kontaktowych, odesłanych ze względu na niedopasowany kolor, nie będą akceptowane.

Wadliwe produkty

Wszelkie przypadki wadliwych soczewek kontaktowych traktujemy bardzo poważnie ze względu na medyczny charakter sprzedawanych produktów. W związku z tym prosimy o pełną współpracę w zakresie zwrotu soczewek, u których podejrzewa się wadę fabryczną. Wszelkie wadliwe produkty muszą zostać odesłane do nas w celu ich oceny a także przekazania producentowi zanim wypłacony zostanie zwrot kosztów zamówienia lub wysłany zamiennik. Klienci zobligowani są odesłać wadliwy produkt w ciągu 365 dni od dnia ich otrzymania przy założeniu, że wada istniała już w momencie zakupu soczewek i nie jest wynikiem nieprawidłowego użytkowania lub pielęgnacji soczewek. Data ważności zwracanego towaru musi wynosić co najmniej 2 lata od momentu otrzymania go przez Klienta. Nie gwarantujemy zwrotu kosztów po przekroczeniu wyżej wspomnianych okresów oraz w sytuacjach, gdy nasz zespół ekspertów ani producent nie stwierdzą istnienia wady produktu. Produkty, które zostaną uznane za pozbawione wad, są wysyłane z powrotem do Klienta na jego koszt. Odpowiedzialność firmy Optyk Rozmus za wszelkie roszczenia nie przekracza wysokości kwoty zakupu produktu.

Koszty zwrotu pełnowartościowych produktów

Opłata za ewentualny zwrot towaru w przypadku niezawinionym przez firmę Optyk Rozmus (np. jeśli Klient odstąpi od umowy i odeśle towar w nienaruszonym stanie bez podania przyczyny) ponoszona jest przez Klienta. Jeśli winę za konieczność odesłania towaru ponosi firma Optyk Rozmus, koszt wysyłki zwrotnej jest zwracany Klientowi po cenie listu poleconego zgodnej z cennikiem Poczty Polskiej. Więcej na temat naszej polityki wysyłek i zwrotów przeczytasz tutaj.

Prawa marki

Wszystkie elementy strony internetowej Optyk Rozmus, łącznie z elementami graficznymi, technologicznymi oraz projektem chronione są prawem autorskim Optyk Rozmus®. Nazwa Optyk Rozmus® oraz logotyp Optyk Rozmus są chronionymi znakami towarowymi firmy Optyk Rozmus Eye Care S. C. Zakaz kopiowania obrazów oraz treści zawartych na niniejszej stronie internetowej bez uprzedniej zgody Optyk Rozmus Eye Care S. C..

Obsługa Klienta

W razie potrzeby prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Nasz e-mail to CS@OptykRozmus.com, w celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kliknąć tutaj.

Dane firmy

Optyk Rozmus Eye Care S. C.
ul. Piastowska 3
43-200 Pszczyna
Polska
NIP: 638-180-44-47
REGON: 242772896