Powtórz Zamówienie
Moje Konto
Bezpieczna Kasa
Kliknij, aby dodać produkty z poprzedniego zamówienia do koszyka
Polub i Obserwuj Nas na Facebooku
Zobacz Niesamowite Zdjęcia z Tagiem #optykrozmus na Instagramie
Zobacz Nasze Soczewki #optykrozmus na YouTube
Returns Policy - UK
Returns Policy - USA
Polityka Zwrotów - Polska
Returns Policy - Ireland

Polityka Zwrotów

W firmie Optyk Rozmus działamy zgodnie z zasadą gwarancji zwrotu pieniędzy oraz bezproblemową polityką zwrotów. Oznacza to, że możesz zwrócić nieotwarte opakowanie soczewek / płynu / kropli do oczu w każdym momencie przy założeniu, że nie upłynęła jeszcze ich data ważności. Zgodnie z prawem unijnym Klient może zwrócić zamówiony towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania - naszym zdaniem to za krótko i dlatego u nas zwrotu możesz dokonać w każdej chwili. Uwaga: zasada ta nie dotyczy soczewek produkowanych na indywidualne zamówienie, takich jak kolorowe soczewki toryczne oraz soczewki sferyczne marki CooperVision. Niektóre produkty należy zwrócić w określonym czasie od zakupu, dlatego zawsze dokładnie czytaj opis produktu, aby dowiedzieć się, jakie zasady obowiązują w jego przypadku.

Gdy otrzymamy Twój zwracany towar, oddamy Ci pieniądze lub wyślemy zamiennik, zależnie od Twoich preferencji. Pieniądze powinny pojawić się na Twoim koncie lub karcie kredytowej w ciągu kilku dni.

Uszkodzone i wadliwe produkty

To bardzo rzadkie, ale zdarza się, że na soczewce jest ubytek lub jest ona pęknięta/rozerwana. W tej sytuacji soczewki lub soczewkę należy odesłać do nas, ponieważ zgłaszamy wszelkie wady fabryczne odpowiednim producentom. W żadnym wypadku nie wolno zakładać uszkodzonej soczewki, gdyż grozi to w najlepszym wypadku dyskomfortem a w najgorszym poważnymi komplikacjami. Po zgłoszeniu problemu, czym prędzej wyślemy zamienną soczewkę lub dokonamy zwrotu pieniędzy, w zależności od Twoich preferencji. Jeśli do uszkodzenia soczewki doszło już po wyciągnięciu jej z blistra i użyciu, możliwe, że stało się to na skutek niepoprawnego obchodzenia się z nią i w takim wypadku reklamacja może nie zostać pozytywnie rozpatrzona.

Wadliwe soczewki mogą zostać odesłane w każdym momencie przy założeniu, że wada istniała w chwili zakupu i nie powstała na skutek niepoprawnego używania czy pielęgnacji. Zwracane soczewki nie mogą być przeterminowane w momencie zwrotu. W przypadku zwrotu przeterminowanego towaru nie gwarantujemy refundacji kosztów. Zwrot pieniędzy nie będzie dokonany również w sytuacji, gdy nasze laboratorium ani producent nie będą w stanie wykryć zgłaszanej wady, lub orzekną, że wada powstała na skutek nieprawidłowego obchodzenia się z soczewką. Odpowiedzialność firmy Optyk Rozmus Eye Care za wszelkie roszczenia nie przekracza wysokości kwoty zakupu produktu.

W przypadku, kiedy soczewki w blistrze całkowicie różnią się kolorem między sobą lub nie zgadzają się z tym, co na etykiecie (np. opakowanie mówi Adria UV 55 Green, a w środku znajdują się czarne soczewki), również prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji i otrzymania zamiennika bądź zwrotu pieniędzy.

Niewłaściwy produkt/moc soczewek

Staramy się zawsze skrupulatnie sprawdzać każde zamówienie i realizować je zgodnie z ich treścią, jednak nikt nie jest doskonały i okazjonalnie zdarzają się pomyłki, za co bardzo przepraszamy. Prosimy o dokładne sprawdzanie swoich przesyłek i jak najszybszy kontakt w przypadku wykrycia pomyłki. Jeśli otrzymałeś/-łaś niewłaściwy produkt lub złą moc soczewek, skontaktuj się z nami pod adresem cs@optykrozmus.com w celu ustalenia możliwych rozwiązań dla tej sytuacji oraz aby otrzymać od nas kod zniżkowy za spowodowane naszym błędem niedogodności.

Niechciany towar

Prosimy o dobrze przemyślane zakupy i branie pod uwagę faktu, że nie wszystkie soczewki pasują każdemu. Nie przyjmujemy zwrotów otwartych opakowań soczewek, chyba że są one wadliwe lub popełniliśmy błąd, wysyłając niewłaściwy towar lub moc soczewek. Soczewki kontaktowe to sterylny produkt użytku medycznego, który po otwarciu blistra/fiolki przestaje być sterylny i nie może zostać ponownie użyty, a co za tym idzie, zwrócony do producenta. Kolorowe soczewki kontaktowe na oczach konkretnej osoby mogą odbiegać wyglądem od tego, jak prezentują się na fotografiach na naszej stronie internetowej. Co więcej, u dwóch osób będą wyglądać zupełnie inaczej, ponieważ większość z nich nie jest całkowicie kryjąca i wyjściowy kolor oczu wpływa do pewnego stopnia na ostateczny wygląd soczewki na oku. Należy również brać pod uwagę to, że niektóre osoby mają naturalnie małe źrenice i u takich osób fragment tęczówki wokół źrenicy będzie widoczny przez otwór w soczewce. Z tego względu zalecamy metodę prób i błędów podczas poszukiwania odpowiedniego modelu dla siebie.

Jak dokonać zwrotu

Jeśli chcesz zwrócić produkt, skontaktuj się z nami i poinformuj nas o przyczynie zwrotu. Twojej przesyłce zostanie wtedy nadany numer zwrotu, a my poinstruujemy Cię co do dalszych kroków. Niezależnie od przyczyny zwrotu, prosimy o oznaczenie koperty/paczki w.w. numerem oraz informacją, że jest to zwrot. Przesyłki prosimy adresować jak poniżej:

Optyk Rozmus Eye Care
Zwroty
ul. Piastowska 3
43-200 Pszczyna
Polska

Prosimy o korzystanie z Poczty Polskiej (lub innego krajowego przewoźnika, jeśli mieszkasz za granicą), aby nie generować dodatkowych kosztów. Koszt przesyłki zwrotu zostanie przez nas zrefundowany pod postacią kodu zniżkowego w sytuacji, gdy zwrot spowodowany jest naszym błędem (wysłaliśmy Ci niewłaściwy towar lub złą moc soczewek) lub soczewki są wadliwe. Zalecamy korzystanie z przesyłek poleconych podczas zwracania towaru, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne zaginięcie przesyłki.

Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, prosimy o wyraźne zaznaczenie na przesyłce, że jest to towar zwracany w ramach procedury reklamacyjnej. Dzięki temu Twoja przesyłka nie zostanie zatrzymana do inspekcji celnej, co znacząco przyspieszy Twoją sprawę.

Refundacje

Refundacji za zwracany towar dokonujemy w ciągu dwóch dni roboczych od jego otrzymania. Pieniądze powinny pojawić się na Twoim koncie lub karcie kredytowej w ciągu kilku dni od momentu dokonania przez nas zwrotu. Zwrócimy Ci również koszt przesyłki, jeśli zwrot spowodowany był naszym błędem lub soczewki były wadliwe. W przeciwnym wypadku refundacja będzie obejmować tylko wartość zakupionych towarów.