Bezproblemowa polityka zwrotów

Bezproblemowa polityka zwrotówW firmie Optyk Rozmus kierujemy się zasadą "im prościej, tym lepiej", aby ułatwić życie Tobie oraz wszystkim zabieganym Klientom naszego sklepu.

Z tego powodu nasza polityka zwrotów jest dziecinnie prosta. Przede wszystkim nie ma dla nas znaczenia, jak dawno temu złożyłeś/-łaś swoje zamówienie. Dopóki produkt, który chcesz zwrócić nie jest przeterminowany ani otwarty, możesz go odesłać w każdym momencie w zamian za zwrot pieniędzy*.

  • Aby uruchomić procedurę zwrotu, skontaktuj się z nami w celu otrzymania numeru zwrotu.
  • Następnie odeśliij nam nieotwarte i nieprzeterminowane produkty, a my oddamy Ci ich całkowity koszt.
  • Zwroty dokonywane są w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.

Ważne: Upewnij się, że posiadasz numer zwrotu, zanim odeślesz swój zakup. Bez niego procedura zwrotu pieniędzy może się przedłużyć.

Jeśli nadal nie jesteś pewien/pewna, jak dokonać zwrotu towaru, przejdź do zakładki Wysyłka i zwroty lub skontaktuj się z Obsługą Klienta, aby uzyskać szczegółową instrukcję.

*Zasada ta nie dotyczy soczewek produkowanych na indywidualne zamówienie, takich jak kolorowe soczewki toryczne oraz soczewki sferyczne marki CooperVision. Niektóre produkty należy zwrócić w określonym czasie od zakupu, dlatego zawsze dokładnie czytaj opis produktu, aby dowiedzieć się, jakie zasady obowiązują w jego przypadku.

To jest wyrób medyczny.

Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.