Optyk Rozmus Eye Care Logo®Optyk Rozmus
Rodzaje Soczewek Kontaktowych
Kosmetyczne Soczewki Kontaktowe
Kolory Soczewek Kontaktowych
Soczewki Tematyczne
Marki Soczewek Kontaktowych
Kliknij, aby dodać produkty z poprzedniego zamówienia do koszyka
Logowanie lub rejestracja
Produkty w Koszyku
Bezpieczna Kasa
Powtórz Zamówienie
Moje Konto
Bezpieczna Kasa
Kliknij, aby dodać produkty z poprzedniego zamówienia do koszyka
Polub i Obserwuj Nas na Facebooku
Zobacz Niesamowite Zdjęcia z Tagiem #optykrozmus na Instagramie
Zobacz Nasze Soczewki #optykrozmus na YouTube
British English in GB Pounds
American English in US Dollars
Po polsku w PLN
English in Euro's

Czekam już długo na moje zamówienie. Gdzie ono jest?

Czasami występują opóźnienia w wysyłce towaru. Staramy się mieć proaktywne podejście i zawsze informujemy Klientów o możliwych opóźnieniach dotyczących ich zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś/-łaś od nas e-maila, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce poczty elektronicznej. Jeśli Twoja przesyłka została już nadana a metoda doręczenia, którą wybrałeś/-łaś, zakłada możliwość śledzenia przesyłki, możesz sprawdzić jej podróż, logując się do swojego konta na naszej stronie, wchodząc w zakładkę "Moje zamówienia" i znajdując informację o śledzeniu w swoim ostatnim zamówieniu. W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

Opublikowane przez Optyk Rozmus Eye Care w dziale Często Zadawane Pytania.