Powtórz Zamówienie
Moje Konto
Bezpieczna Kasa
Kliknij, aby dodać produkty z poprzedniego zamówienia do koszyka
Polub i Obserwuj Nas na Facebooku
Zobacz Niesamowite Zdjęcia z Tagiem #optykrozmus na Instagramie
Zobacz Nasze Soczewki #optykrozmus na YouTube
I've been waiting a very long time for my order to arrive. Where is it? - UK FAQ
I've been waiting a very long time for my order to arrive. Where is it? - USA FAQ
Czekam już długo na moje zamówienie. Gdzie ono jest? - Polska FAQ
I've been waiting a very long time for my order to arrive. Where is it? - Ireland FAQ

Czekam już długo na moje zamówienie. Gdzie ono jest?

Czasami występują opóźnienia w wysyłce towaru. Staramy się mieć proaktywne podejście i zawsze informujemy Klientów o możliwych opóźnieniach dotyczących ich zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś/-łaś od nas e-maila, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce poczty elektronicznej. Jeśli Twoja przesyłka została już nadana a metoda doręczenia, którą wybrałeś/-łaś, zakłada możliwość śledzenia przesyłki, możesz sprawdzić jej podróż, logując się do swojego konta na naszej stronie, wchodząc w zakładkę "Moje zamówienia" i znajdując informację o śledzeniu w swoim ostatnim zamówieniu. W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.