Powtórz Zamówienie
Moje Konto
Bezpieczna Kasa
Kliknij, aby dodać produkty z poprzedniego zamówienia do koszyka
Polub i Obserwuj Nas na Facebooku
Zobacz Niesamowite Zdjęcia z Tagiem #optykrozmus na Instagramie
Zobacz Nasze Soczewki #optykrozmus na YouTube
Wuhan Coronavirus - COVID-19 FAQ - UK FAQ
Wuhan Coronavirus - COVID-19 FAQ - USA FAQ
Koronawirus z Wuhan - COVID-19 FAQ - Polska FAQ
Wuhan Coronavirus - COVID-19 FAQ - Ireland FAQ

Koronawirus z Wuhan - COVID-19 FAQ

W tym okresie wielkiej niepewności postanowiliśmy w sposób przejrzysty wyjaśnić, jak wygląda obecna sytuacja i jakie kroki podjęliśmy jako firma, aby nie dopuścić do zakłóceń w realizowaniu zamówień.

Zespół - jesteśmy wszyscy zdrowi i pracujemy normalnie.

Obsługa Klienta - brak zakłóceń.

Wysyłka - firmy kurierskie pracują normalnie, lecz przesyłki do USA mogą iść nieco wolniej. Poczta Polska zawiesiła niektóre przesyłki międzynarodowe. Wysyłka w ramach RP działa normalnie.

Towar - mamy dobrze zaopatrzony magazyn, a zamawiany na bieżąco towar dociera bez zakłóceń. Jeśli sytuacja się zmieni i Twoje zamówienie będzie zagrożone brakiem, poinformujemy Cię o tym. Wybór zamiennika lub zwrot pieniędzy będą jak zawsze dostępnymi opcjami.

Pakowanie - zamówienia pakowane są w czystym środowisku, a w obecnej sytuacji nasz zespół szczególnie dba o ostrożność i higienę.

Informacje - poinformujemy Cię, jeśli pojawią się jakiekolwiek przeszkody w realizacji Twojego zamówienia.

Bądźmy bezpieczni i dbajmy o siebie, a zwłaszcza o osoby w grupie ryzyka ciężkiego przebiegu choroby.

Aktualizacja: 15.06.2020.