COVID-19 FAQ

Przy tak dużej niepewności spowodowanej przez koronawirusa z Wuhan pomyśleliśmy, że powinniśmy wyjaśnić, jakie proaktywne kroki podejmujemy jako firma, w jaki sposób planujemy działać w przyszłości i czy wpłynie to na Twoje zamówienia.

Personel - wszyscy jesteśmy zdrowi i pracujemy

Obsługa klienta - powrót do normalności.

Wysyłka - wszystkie usługi kurierskie działają normalnie, ale z opóźnieniami w odprawie celnej dla przesyłek standardowych z niektórych krajów. Większość operacji naszego krajowego przewoźnika przebiega normalnie.

Zapasy - mamy dobrze zaopatrzony magazyn, a zapasy uzupełniane są nadal dostarczane normalnie. Jeśli sytuacja ulegnie zmianie i zamówienie zostanie zrealizowane, skontaktujemy się z Tobą. Wybór alternatywy lub pełnego zwrotu kosztów będzie dostępny dla każdego w dowolnym momencie.

Pakowanie - wszystkie zamówienia są pakowane w czystym środowisku, a personel podejmuje obecnie dodatkowe środki ostrożności.

Informacje - Powiadomimy Cię, jeśli wydarzy się cokolwiek, co wpłynie na nasze możliwości przetworzenia lub wysłania Twojego zamówienia.

Sytuacja ogólna - Działamy z Polski w UE. W chwili, gdy to piszę, Polska jest zablokowana, ale prawie wszystkie usługi działają normalnie.

Dbaj o bezpieczeństwo wszystkich i troszcz się o siebie i siebie nawzajem, zwłaszcza o osoby w społeczności, które wciąż są zagrożone.

Ta strona została zaktualizowana 14 stycznia 2021 roku