Soczewka jest rozerwana / ma ubytek / zły kolor. Czy mogę ją zwrócić?

Tak, oczywiście. To bardzo rzadkie, ale zdarza się, że po otwarciu blistra okazuje się, iż na soczewce jest ubytek lub jest ona pęknięta/rozerwana. W tej sytuacji soczewki lub soczewkę należy odesłać do nas, ponieważ zgłaszamy wszelkie wady fabryczne odpowiednim producentom. W żadnym wypadku nie wolno zakładać uszkodzonej soczewki, gdyż grozi to w najlepszym wypadku dyskomfortem a w najgorszym poważnymi komplikacjami. Po zgłoszeniu problemu, czym prędzej wyślemy zamienną soczewkę lub dokonamy zwrotu pieniędzy, w zależności od preferencji Klienta. Jeśli do uszkodzenia soczewki doszło już po wyciągnięciu jej z blistra i użyciu, możliwe, że stało się to na skutek niepoprawnego obchodzenia się z nią i w takim wypadku reklamacja może nie zostać rozpatrzona pozytywnie.

W przypadku, kiedy soczewki w blistrze całkowicie różnią się kolorem między sobą lub nie zgadzają się z tym, co na etykiecie (np. opakowanie mówi Adria UV 55 Green, a w środku znajdują się czarne soczewki), również prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji i otrzymania zamiennika bądź zwrotu pieniędzy. Tego typu sytuacje są niezwykle rzadkie, ale w przypadku ich wystąpienia prosimy o kontakt.